Часті запитання
Перегляньте відповіді на найчастіші запитання. Якщо не знайшли відповідь на Ваше питання, напишіть нам у будь-яку з соц мереж
Де можна переглянути моє замовлення?
На електронну пошту, яку Ви вказували при оформленні замовлення, мав прийти лист з усіма деталями замовлення
Коли буде відправка?
Відправка замовлень Новою Поштою, оформлених до 16.00 (по буднях) в той самий день. Відправка інших замовлень на наступний день. Якщо графік відправок змінюється ми про це повідомляємо у розділі "оплата і доставка"
Як дізнатись ТТН Нової Пошти
Якщо Вам не надійшло сповіщення від Нової Пошти, напишіть нам у телеграм чи вайбер з деталями замовлення (прізвище, ім'я на кого було оформлене) і ми Вам продублюємо ТТН
Замовлення Rozetka Delivery, де можна відслідкувати?
По прибуттю до Вашої точки видачі Rozetka Ви отримаєте смс на номер телефона, що був вказаний при оформленні замовлення. Можете написати нам у телеграм чи вайбер з деталями замовлення (прізвище, ім'я на кого було оформлене) і ми Вам скинемо номер ТТН та трекінг
Коли буде підтвердження замовлення?
Ми оброблюємо та відписуємо/телефонуємо щодо замовлень безпосередньо перед відправкою. З графіком відправок можна ознайомитись у розділі "оплата та доставка".
Щодо замовлень "без підтвердження", ми одразу готуємо до відправки, без зв'язку з клієнтом.
Чи є обмін та повернення?
Так, згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", покупець має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з дня покупки, якщо він не підійшов, за умови збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб, ярликів та розрахункового документа.
Для обговорення та оформлення повернення напишіть нам у телеграм чи вайбер.